Blogia
Escriure com a exercici mental... escriure per no oblidar... per retrobar aquest plaer que casi no recordo...

tu alma te dará la receta

tu alma te dará la receta ¡Atiende a tus síntomas, escúchate! Y tu alma te dará la receta. Tu enfermedad viene de ti, no viene de fuera. Tu enfermedad refleja una desarmonía interior. La enfermedad es un regalo que tú te haces para encontrarte contigo mismo.. ¡Dale las gracias: te brinda la ocasión de hacer las paces contigo mismo!

Ui sí, una mica místic, però és el que toca, així estic des de que tinc temps i em dedico a buscar-me a mi mateixa. Vaig començar buscant l’origen de les meves contractures musculars i he acabat intentant ordenar els meus pensaments, els meus sentiments i els meus records.

I avui he trucat a qui tu saps, sí, així, sense planejar-ho, després de sis anys, necessitava saber si encara era viu, si continuava vivint al mateix lloc, si tenia fills, i si m’havia perdonat. La resposta a tot és sí.

2 comentarios

gemma -

La recerca d'un mateix és apassionant. Val la pena! No és fàcil, però el dia que et mires al mirall i per fi et reconeixes.... és una passada.

Brisa -

Hola Eva, místico o no yo estoy de acuerdo con el texto.
En que mejor puede uno invertir el tiempo que en encontrarse a si misma? En realidad a veces una es su gran desconocida, y la excusa de la falta de tiempo, empieza a cansarme hasta a mí....de tanto aplicarla.
Me alegro que tu búsqueda empiece a darte resultados positivos. Un beso.