Blogia
Escriure com a exercici mental... escriure per no oblidar... per retrobar aquest plaer que casi no recordo...

Continuo investigant l'apassionant mon dels blogs

He trobat una web, que esta en angles i per tant no entenc ni papa (quin gran invent els traductors!), dons sembla que des d'aquesta web puc guardar els enllaços que vulgui i informarà quan s'actualitzin.

L'interessant del tema es que puc fer pública aquesta llista en el meu blog. Sembla que ho he aconsseguit. Sis plau, algú pot dir-me si os funciona l'enllaç Bloglines o si teniu més informació sobre el tema? Gracies

5 comentarios

flaneuse -

Jo el bloglines l'utilitzo per mi, per anar llegint els blogs quan s'utilitzen per això no he posat un enllaç a la pàgina però si voleu veure a on estic subscrita i quins són els blogs que llegeixo: www.bloglines.com/public/flaneuse

d'altra banda, he vist que tens certs problemes per subscriure't a algunes pàgines, això és perquè l'adreça que li has de donar a l bloglines no és la de la pàgina principal sinó la de l'arxiu rss o xml o atom.
En el cas del meu blog: http://azotacalles.net/flaneuse/index.xml

eva -

Gracies a tots per la vostra ajuda. Aquesta eina em sembla força interessant.

A flaunese: He visitat la teva pàgina (per cert si et sembla m'apunto d'asidua) i no veig el bloglines, entenc que no el tens public (que es el que jo estic buscant). Ara no consegueixo que l'interior de les carpetes es vegi. Teniu alguna pista?

Fabián -

Hola, Eva:
He leido tus posts y me resultan interesantes.
Con referencia al bloglines es muy útil, especialmente cuando es propio ya que te muestra las entradas nuevas realizadas por los blogs que has recogido. El enlace funciona muy bien.
Un saludo y hasta pronto ya que pasaré más por aquí.

flaneuse -

hola Eva,
Bloglines és un molt bon sistema per estar al corrent de les actualitzacions dels blogs que llegeixes.
No necessites gaire més informació de la que tens, només has d'afegir ala llista les adreces dels índexs rss o xml o atom dels blogs que llegeixes, i quan entris a bloglines (jo per exepmle el tinc com a pàgina d'inici), veuràs qui ha escrit alguna cosa nova.

Perpal -

A mi em funciona el teu enllaç. Però no et puc donar més informació.