Blogia
Escriure com a exercici mental... escriure per no oblidar... per retrobar aquest plaer que casi no recordo...

Feedmania o Bloglines o ninguna de las anteriores

Feedmania o Bloglines o ninguna de las anteriores He descobert Feedmania, em sembla que es com el Bloglines pero l'entenc. Ho provaré uns dies abans de triar.

Podeu llegirlos tots dos? Alguna sugerencia?

Bloglines
Feedmania

De moment a Feedmania no trobo com ordenar els enllaços en carpetes...

Després començaré amb aixó dels trackbacks, qué dimoni seran?

5 comentarios

mai9 -

a mi tmb m'agrada més bloglines :)

eva -

Confirmat: els RSS de www.lamevaweb.info ja hem funcionen.

Brisa -

Hola Eva, no sabes lo que te agradezco la información que vas dejando por tu blog, yo no tengo mucho tiempo de buscar.... y en cuanto tenga un momento pruebo lo que explicas, creo que puede ser muy util, siento no poder ofrecer nada a cambio. Eva, aunque a veces no comente siempre me paso y aprendo cosas. Un beso y feliz día!!

manelguerra -

Hola!

Si et serveix, a nivell de funcionament m'agrada més bloglines perquè et permet ordenar les suscripcions per carpetes i et deixa veure una mica més del text del post, tot i que a nivell de presentació m'agrada més Feedmania.

Els trackbacks són els retroenllaços que comentàvem aquest migdia...

izi -

Doncs miraré tot això que comentes pq no en tinc ni idea.

petonets.