Blogia
Escriure com a exercici mental... escriure per no oblidar... per retrobar aquest plaer que casi no recordo...

Temps

Temps Necessito més temps per estar amb les meves filles, veure quina cara fan al sortir de l’escola, dormir, mirar per la finestra, fer els exercicis d’esquena, estudiar anglès, llegir a la meva butaca, gaudir de les flors del balcó, ordenar armaris, cuinar …, en fi, temps per a saborejar tot aquest temps que em desapareix cada dia.

No penso en deixar de treballar, ni en canviar de feina. El que tinc clar es que el que a mi realment em solucionaria el problema (gran problema) és continuar treballant al mateix lloc (per la facilitat que dóna lo conegut, per la proximitat, per que m’agrada aquesta feina) però amb jornada intensiva tots els dies.

No m’acceptaran una jornada intensiva ja ho sé, però poden (en realitat legalment hi tinc dret) acceptar una reducció de jornada de 8 a 6 hores. Això implica reducció de sou i també una reducció de “prestigi professional”. Lo segon actualment no m’importa gaire, fa uns anys potser sí, però el sou el necessito sencer, no m’ho puc permetre, almenys en aquests moments.

Així que torno a la jornada intensiva, com aconseguir-la? No trobo cap idea. I en aquest punt, encallada, porto des de fa mesos.

0 comentarios