Blogia
Escriure com a exercici mental... escriure per no oblidar... per retrobar aquest plaer que casi no recordo...

aquest acord que mantenim

Es un moment massa tranquil i relaxant per desaprofitar-lo, necessito escriure’t, si et sembla em limitaré a transcriure la conversa que tinc ara mateix amb el meu pensament.

M’agrada aquest acord que mantenim, és fruit de molts anys, és un estat difícil d'aconseguir. Se que existeixes, que estàs a prop, cada dia, moltes hores, i això em dóna tranquil·litat.

Amb la teva actitud fas que em senti diferent, atractiva, intel.ligent. Sempre m’agrada el que dius, el que penses, ens enfadem sovint però perquè ens importa el que pensa l’altre. T’entenc, moltes vegades sense paraules.

Ets un dels puntals del meu equilibri, i n’hi ha d’altres, no en són gaires, imprescindibles tots ells, no tots amb el mateix pes: les meves filles, el meu marit, la meva família, la meva casa i la meva feina.

Ets un punt segur en el horitzó, la teva opinió, els teus gustos, la teva vida, són una referència sòlida per a mi, ets el que espero d’un amic. No permetrem mai que la confiança passi del nivell establert, si així fos es podria trencar l’equilibri, barreja d’amistad, amor i erotisme, i perdríem tot el interés l’un per l’altre.

4 comentarios

eva -

Hola Corazón. Te comprendo: a mi me pasa igual con el inglés y me da una rabia ... Me has hecho reflexionar. Inicié mis escritos sin pensar en el idioma, porque elegí el catalán? Creo que escribo en catalán porque es el idioma en que pienso, es el que me sale cuando me enfado o cuando pienso en voz alta, no puedo evitarlo. Así que he investigado soluciones, hay traductores en la red, he encontrado uno que traduce catalán/español y parece que funciona. Ya sé que no es lo mismo, pero es lo que yo hago con el inglés!

Corazòn... -

Holas...
Snif...Snif..
vi tu comentario con Brisita...y dije tengo visitarla...pero oh!!! desilusion no entendi nada...en fin eso pasa por no saber mas idiomas (lenguas) jooo Un beso y saludos.
;o)

Raquel -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias

Brisa -

Hola Eva, he venido a visitarte y ha sido algo especial....., he leído tus escritos, y he tenido la sensación de un reencuentro, de encontrame con una amiga a quien no había visto núnca, se que suena muy raro, pero te lo transmito porque ha sido bonito. Son bonitas palabras las que tus pensamientos dirigen a tú amigo... Un beso y hasta pronto.